Engels
In de groepen instroom t/m 4 leren de kinderen Engels op een speelse en creatieve manier. Het belangrijkste is dat ze Engels leuk (gaan) vinden. De kinderen krijgen een ruim aanbod aan Engels in de vorm van rijmpjes, liedjes en spelletjes. Op deze manier wordt de basis gelegd voor luistervaardigheid. Vanuit deze basis komen de kinderen vanzelf tot spreken: eerst losse woordjes (groep instroom 1, 2) en later (groep 3, 4) ook korte zinnetjes.
In de midden- en bovenbouw gaan we aan de slag met de Engelse taal aan de hand van popsongs. aan de slag gaan met de Engelse taal. In de bovenbouw wordt er net zoals in de onderbouw veel aandacht besteed aan de spreekvaardigheid, maar wordt er ook een begin gemaakt met de schrijf- en leesvaardigheid.
